środa, 22 sierpnia 2012

Konkurs ze Speedcookiem

Od pewnego czasu testujemy w naszej kuchni możliwości Speedcooka. Robiliśmy już zupy, koktaile, mrożoną kawę. Upały podpowiadają nam, że można by zrobić domowe lody. Sam Speedcook co prawda ich nie ukręci, ale z pewnością przyda się do miażdżenia, miksowania, ubijania...

Ogłaszamy konkurs w którym do wygrania są książki kucharskie ufundowane przez producenta Speedcooka!


Co zrobić, żeby wygrać?
1. Polubić naszą stronę na Facebooku.
2. W komentarzu pod tym postem podać pomysł na niebanalne lodowe połączenie smakowe.

Trzy najciekawsze propozycje smaku lodów nagrodzimy książkami kucharskimi ufundowanymi przez producenta Speedcooka. 
W konkursie może wziąć każdy, kto mieszka w Polsce lub w Polsce nie mieszka - ale pod warunkiem, że w przypadku wygranej poda adres dostarczenia przesyłki na terenie RP.  
Propozycje prosimy przesyłać do 29. sierpnia 2012. Listę zwycięzców opublikujemy 31. sierpnia 2012.

Do dzieła, kreatywni Lodożercy!

14 komentarzy:

  1. proponuję lody brzoskwiniowo-cynamonowe lub kawowo-miętowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam połączenie porzeczki i mango. Ostry smak porzeczki cudownie wyrównuje silną słodycz mango. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zaproponuje jedną z moich niedawnych kombinacji - sorbet cytrynowy ze świeżą bazylią - idealny smak i orzeźwienie.

    a jako drugi, zaproponuję ody jogurtowo - malinowe również z bazylią ( robione z dodatkiem tradycyjnego bałkańskiego jogurtu! )
    zapewniam - kulinarna satysfakcja gwarantowana ! i do tego te kolory ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bajuczka8/23/2012

    Ja propomuję lody o smaku białej czekolady ze skórką z limonki i borówkami amerykańskimi :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja bym zjadła lody o smaku FIOŁKOWYM :)

    jakiś czas temu jadłam cukierka o takim smaku i uważam, że jest obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  6. a idąc tropem fiołków zaproponuję mix o smaku fiołkowo-pomarańczowym lub fiołków z miodem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chałwa. Wiem, że takie już istnieją, ale dla mnie są bombowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla amatorów lodów wytrawnych (do których nie należę, ale mogę wczuć się w rolę adwokata diabła;) poleciłabym lody o smaku pieczonej papryki z bazylią. Dla łasuchów natomiast pomarańczowe z imbirem (w wersji sorbetowej) i porzeczkę z białą czekoladą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Akwila8/29/2012

    Uwielbiam lody jagodowe (nie sorbet), a gdybym dodała do nich poziomki, które są wg mnie proguktem luksusowym (nie widziałam lodów poziomkowych)i ozdobiła listkami mięty, byłoby idealnie. I ten wspaniały fiolet, przez który przebuja się róż:) mniam...
    Marzą mi się też truflowo-czekoladowe z sosem malinowym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy8/29/2012

    a ja chętnie bym zjadła lody waniliowe z czerwonym pieprzem..
    Nata

    OdpowiedzUsuń
  11. owsiankowe :)pychota

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzą mi się puszyste lody o smaku waniliowym z delikatnym dodatkiem lawendy, skropione odrobiną oliwy z oliwek (koniecznie z pierwszego tłoczenia!) Znajoma kiedyś poczęstowała mnie podobnym połączeniem i muszę przyznać, że smakowało to niesamowicie. Oliwa tak się połączyła z lodami, że stworzyła zupełnie nowe wrażenie smakowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jabłkowe z cynamonem?
    Marchewkowe z chili?
    Ananasowe z miętą?
    Czekoladowe z kawą?
    Granatowych bym chętnie spróbowała też.

    OdpowiedzUsuń
  14. Może Ula to zbyt ogólne – ulalup :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny!
M+A