wtorek, 17 czerwca 2014

Kuchenne niezbędniki A.

[WPIS SPONSOROWANY]

W imieniu marki Bosch zapraszamy Was do wzięcia udziału w konkursie Mój Smak. Wystarczy, że wejdziecie na stronę internetową konkursu (dostępną TUTAJ) i stworzycie kolaż ze swoich ulubionych produktów spożywczych, narzędzi kuchennych czy gotowych dań, a macie szansę wygrać sprzęt marki Bosch. Możecie wykorzystać zdjęcia dostępne w aplikacji konkursowej - jest ich mnóstwo. Jeśli chcecie stworzyć coś bardziej osobistego, możecie też dodawać swoje fotografie.

Kiedy sami próbowaliśmy stworzyć wspólny kolaż szybko okazało się, że mamy zupełnie inne  spojrzenie na niezbędniki kuchenne i produkty niezastąpione. Postanowiliśmy zatem stworzyć dwa kolaże – jeden Magdy, drugi Adama. 
Dzisiaj chcemy pokazać Wam bez czego nie może żyć Adam i czym jest "jego smak."


Kruche ciasteczka i dobra kawa w porcelanowej filiżance to podstawa. Filiżanka jest o tyle cenna, że dostałem ją z okazji Dnia Ojca. Sezon na konfitury właśnie się rozpoczął, więc już teraz zamykam w słoiczkach truskawki po to, by cieszyć się nimi każdego dnia. Lubię dodawać je do owsianki, którą zwykle jem z migdałami, placków czy naleśników. Od pewnego czasu nie kupujemy też keczupu, bo wolimy nasz własny, domowy. Ciastka, kawa, konfitury i bakalie to podstawa mojej porannej rutyny.
Rózga, blender, mała tarka i patelnia to moje ulubione narzędzia kuchenne. Jestem niekwestionowanym mistrzem naleśników cienkich jak papier, koktajli truskawkowych i czereśniowych oprószonych otartymi na tarce migdałami i cynamonem. To jest właśnie "mój smak".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny!
M+A