wtorek, 10 czerwca 2014

Niezbędniki kuchenne M.

[WPIS SPONSOROWANY]

W imieniu marki Bosch zapraszamy Was do wzięcia udziału w konkursie Mój Smak. Wystarczy, że wejdziecie na stronę internetową konkursu (dostępną TUTAJ) i stworzycie kolaż ze swoich ulubionych produktów spożywczych, narzędzi kuchennych czy gotowych dań, a macie szansę wygrać sprzęt marki Bosch. Możecie wykorzystać zdjęcia dostępne w aplikacji konkursowej - jest ich mnóstwo. Jeśli chcecie stworzyć coś bardziej osobistego, możecie też dodawać swoje fotografie.

Kiedy sami próbowaliśmy stworzyć wspólny kolaż szybko okazało się, że mamy zupełnie inne  spojrzenie na niezbędniki kuchenne i produkty niezastąpione. Postanowiliśmy zatem stworzyć dwa kolaże – jeden Magdy, drugi Adama. 
Dzisiaj chcemy pokazać Wam bez czego nie może żyć Magda i czym jest "jej smak."


Większość sprzętów, które uwielbiam to niezbędniki domorosłego cukiernika - miarki, szpatułki do wyjmowania ciasta, łopatki do równania kremów, rózga do kremu angielskiego i kilka(naście) blaszek do pieczenia ciast. Oprócz tego, w mojej kuchni nie może zabraknąć: jaglanki, którą jem na śniadanie i mojego ukochanego masła orzechowego od którego jestem uzależniona. Do czego używać masła orzechowego? Ja dodaję go do porannej jaglanki, ciasteczek, lodów, naleśników czy stir-fry. Jak każdy mam też swoje ulubione kubki i talerzyki - dlatego w kolażu znalazł się ten, który ostatnio mnie zauroczył. Z całej palety sprzętu Bosch najczęściej (czytaj przynajmniej raz na dwa dni) korzystam z blendera - koktajle, domowe masło orzechowe czy migdałowe, zupy kremy, bita śmietana i kremy do ciast. Tak wygląda mój smak i moja "wyprawka" kuchenna. 
A jaki jest Wasz smak? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny!
M+A